Návrat na přehled kurzů

Konstruktivní zvládání kritiky

Zaujalo vás toto téma?

Objednejte si kurz

Reference

„Děkuji lektorce i agentuře CURATIO za skvělý akreditovaný kurz Volnočasové aktivity osob v sociálních službách. Školení bylo velice zajímavé a přesně přizpůsobené cílové skupině. Kurz od Vaší společnosti je vždy zárukou kvality, přínosu pro naše zaměstnance a garance skvělých lektorů, kteří rozumí svému oboru a umí posluchače zaujmout.“

Jana Zedníková
sociální pracovnice 
Domov Severka, p. o., Jiříkov

Tento kurz je možné objednat i pro organizaci. Zjistěte více informací o této možnosti.

DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 24

AKREDITACE: Ano

Anotace

Akreditace MPSV číslo A2023/0002-SP/PC/PP/VP

Kritika je zjednodušující název pro negativní zpětnou vazbu. Lidé většinou mají problém s kritickým názorem nadřízených a ostatních kolegů dále pracovat, nejsou na to připraveni ani po stránce manažerské, ani po stránce osobní. Kritika se často transformuje do emočních postojů, které blokují konstruktivní diskuzi a hledání nápravy. Kurz si klade za cíl prostřednictvím rad a doporučení pomoci kritiku zvládat a vyrovnat se s ní konstruktivním způsobem.

Co se naučíte:

Používat nástroje konstruktivní kritiky, přijímat kritiku věcně a bez emocí. Budete vědět, jak správně na kritiku argumentovat a jak po sdělené kritice požádat o pomoc s řešením, o vytvoření podmínek pro nápravu.

 

Osnova

  • Rozlišení kritiky konstruktivní a nekonstruktivní.
  • Zvládnutí neadekvátní kritiky jako cesta ke stabilnímu sebevědomí.
  • Racionalita, emotivita a vztahovačnost při zvládání kritických vstupů v sociálních službách.
  • Základní cíle zvládnutí kritiky.
  • Snížení napětí na straně kritizujícího i kritizovaného.
  • Důležité Informace v kritickém vstupu a jak je zjistit.
  • Přiznání chyby, metoda otevřených dveří, dotazování.
 

Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny