Návrat na přehled kurzů

Komunikační bariéry při poskytování sociálních služeb

Zaujalo vás toto téma?

Objednejte si kurz

Reference

„Chtěla bych poděkovat jménem svým i jménem našich pracovníků za skvěle pojatý a zorganizovaný seminář. Lektorovo podání mi místy vhánělo do očí slzy, které se střídaly s výbuchy smíchu. Tento kurz mohu všem vřele doporučit.“

Marie Vyhnálková
vedoucí zařízení, Lidmaň

Tento kurz je možné objednat i pro organizaci. Zjistěte více informací o této možnosti.

DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 24

AKREDITACE: Ano

Anotace

Akreditace MPSV číslo A2023/1183-SP/PC/PP/VP

Vzdělávací program je má za cíl seznámit účastníky, jak ve vzájemné komunikaci působí bariéry ve smyslu hodnot člověka, jak nás ovlivňuje vnímání světa a zpracování přicházejících informací, jak nás ovlivňují předsudky a jak může být bariérou v komunikaci náš specifický komunikační styl.

Co se naučíte:

Osvojíte si dovednost rozpoznávat komunikační bariéry ve čtyřech hlavních oblastech lidského myšlení a vzájemné každodenní interakci člověka s člověkem. Získáte základní znalosti a dovednosti potřebné pro rozpoznání komunikačních bariér ve své práci, uvědomění si toho, co jejich vznik ovlivňuje, jak se jim můžete účinně bránit a umět je překonávat, jak při práci s klienty sociálních služeb, tak v pracovním týmu.

 

Osnova

  • Komunikační diáda aneb na komunikaci jsou potřeba vždy dva.
  • Čtyři základní komunikační bariéry v životě člověka.
  • Hodnoty jako nejtrvalejší a nejstabilnější charakteristiky člověka?
  • Jak vnímáme svět a co všechno nás přitom ovlivňuje.
  • Předsudky jako bariéra v komunikaci aneb jak si předtáčím film života.
  • Osobní a profesní komunikační styl a jeho vlivy na porozumění člověku.
  • Proč pochopit neznamená souhlasit.

 

Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny