Návrat na přehled kurzů

Jak „přežít“ péči o klienty sociálních služeb

Zaujalo vás toto téma?

Objednejte si kurz

Reference

„Ráda bych poděkovala za velmi pěkný seminář. Naši pracovníci si ho chválili, pozitivně hodnotili především praktické příklady a jejich aktivní zapojení v rámci kurzu, stejně tak prostor, který jim byl dán pro sdílení vlastních zkušeností s tématem vedení dokumentace.“

Hussová Lenka
vedoucí přímé obslužné péče
Centrum sociálních služeb Znojmo

Tento kurz je možné objednat i pro organizaci. Zjistěte více informací o této možnosti.

DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET KREDITŮ: 4 POČET ÚČASTNÍKŮ: 24

AKREDITACE: Ano

Anotace

Akreditace MPSV č. A2017/0270-SP/PC/VP

Cílem kurzu je naučit účastníky dbát o své duševní zdraví při práci s klienty sociálních služeb. Účastníci se naučí porozumět svým psychickým stavům a myšlenkám při práci s klientem, naučí se rozlišovat jedinečnost své osobnosti, naučí se přijímat sami sebe takoví, jací jsou, a tím porozumět a v souladu s pracovním prostředím korigovat své reakce na situace, se kterými se setkávají při práci s klienty sociálních služeb.

 

Osnova

  • Typy temperamentu osobnosti, rozdíly, kladné a záporné stránky osobnosti.
  • Sebepojetí a sebepoznání – cesta k sebevědomí. Jedinečnost osobnosti.
  • Pozitivní mezilidské vztahy. Dovednost říkat „ne“.
  • Zdravý životní styl – pozitivní a rizikové faktory.
  • Jedinečnost osobnosti v kolektivu, specifika ženského kolektivu, přijímání kontroly a kritiky od klienta a jeho rodiny, od spolupracovníků a nadřízeného.
  • Spokojená osobnost - základ poskytování dobré péče.

 

Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny