Návrat na přehled kurzů

Komunikace s problémovými typy klientů

Zaujalo vás toto téma?

Objednejte si kurz

Reference

„Chtěla bych poděkovat za zajištění dnešní velmi podnětné přednášky. Lektorka dokázala velice dobře ilustrovat diskutované situace pomocí příkladů a vlastních bohatých zkušeností z praxe. Všichni účastníci byli spokojení, přednáška opravdu zaujala a já se těším na další vzájemnou spolupráci.“

Jaroslava Slámová
účastnice kurzu

Tento kurz je možné objednat i pro organizaci. Zjistěte více informací o této možnosti.

DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 24

AKREDITACE: Ano

Anotace

Akreditace MPSV číslo 2016/0959-PC/SP/VP/PP

Cílem kurzu je seznámit zaměstnance sociálních služeb s „problémovými skupinami klientů“, s jejich chováním a následně jim pomoci zefektivnit vlastní styl jednání s těmito lidmi v rozličných typech složitých situací.

Většina pracovníků v zařízeních sociálních služeb se obává agresivních komunikačních vstupů svých klientů, přestože prožívání zlosti, vzteku a hostility patří mezi samozřejmé emoce, kterými jsou často provázena jak psychiatrická onemocnění, tak onemocnění ve stáří. Kurz má za cíl pomoci zaměstnancům sociálních služeb tyto pro ně nepříjemné situace zvládat na profesionální úrovni.

 

 

Osnova

  • Jak zvládáme a nezvládáme agresi
  • „Problémové" skupiny klientů
  • Emocionalita a komunikace, zvládání emocí, akceptace pocitů
  • Práce se vztahovým rámcem komunikace
  • Korekce neproduktivní strategie komunikování
  • Aktivní naslouchání

 

Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny