Návrat na přehled kurzů

Kultura chování a vystupování zaměstnanců sociálních služeb

Zaujalo vás toto téma?

Objednejte si kurz

Reference

„Děkuji lektorovi a vzdělávací instituci CURATIO za zorganizování kurzu Psychiatrické minimum. Všem zúčastněným zaměstnancům se velice líbil a byli nadmíru spokojeni. Těším se na další podobná setkání.“

Jaroslava Otradovská
vedoucí zdravotního úseku
Domov Na Hradě Rychmburk

Tento kurz je možné objednat i pro organizaci. Zjistěte více informací o této možnosti.

DÉLKA: 8 vyučovacích hodin POČET ÚČASTNÍKŮ: 30

AKREDITACE: Ano

Anotace

Akreditace MPSV číslo A2023/0643-SP/PC/VP

Kultura chování a vystupování zaměstnanců je definována mírou sdílení hodnot, základních předpokladů a norem chování v organizaci. Vzdělávací program si klade za cíl seznámit účastníky se zásadami, podmínkami a požadavky na zvládnutí úspěšného společenského projevu zaměstnanců sociálních služeb.

Co se naučíte:

Budete se umět orientovat ve společenských, etických a legislativních normách, které je nutné dodržovat při jednání s klienty, jejich rodinami, ale také v rámci pracovního týmu v sociálních službách. Na příkladech se seznámíte s nejčastějšími chybami v jednání s klienty, ale také v pracovních vztazích, které často vedou ke zbytečným konfliktním situacím. Zopakujete si zásady korektního a vzájemně se respektujícího jednaní, získáte informace o přístupu a zásadách, které respektují individualitu a lidskou důstojnost.

 

Osnova

  • Zásady, podmínky a požadavky na úspěšné a kultivované jednání a vystupování zaměstnanců sociálních služeb v organizaci a mimo ni.
  • Společenské, etické a legislativní normy.
  • Normy chování při jednání s klientem, jeho rodinou a spolupracovníky při respektování jejich individuality a důstojnosti.
  • Příklady neprofesionálního jednání a chování.
  • Loajální zaměstnanec a tradiční hodnoty společnosti.
  • Upevnění dovedností při zvládání rozhovorů v obtížných a krizových situacích.
  • Diskuse.

 

 

Tento termín nebyl nalezen! Zobrazit ostatní termíny